Image result for ‫رپورتاژ‬‎

رپورتاژ آگهی ( PR ) یکی از بهترین روش های برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند.رپرتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .

رپرتاژ آگهی درواقع یک خبر است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری ها و سایت های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس میباشد.



رپورتاژ آگهی راهی مناسب است برای بهبود کسب و کار شما (برندینگ) و همچنین روشی عالی برای بهینه سازی و سئوی سایت شما است. اما رپورتاژ آگهی چیست و چند نوع است؟

رپورتاژ آگهی امروزه یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین انواع تبلیغات در دنیای اینترنت به شمار می رود ، بسیاری از شرکت ها و صاحبان صنایع برای گسترش کسب و کارشان و برندینگ در دنیای اینترنت در صدد هستند محصولات و خدمات خود را به عنوان یک رپورتاژ آگهی یا یک خبر آگهی در سایت های پر بازدید و پر مخاطب منتشر نمایند .

معنی رپورتاژ آگهی

اما رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی یک متن برای معرفی خدمات و محصولات یا وب سایت شما می باشد . رپورتاژ آگهی می تواند بر دو قسم باشد . رپورتاژی که برای معرفی محصولات و خدمات ارائه می شود ، رپورتاژ آگهی که برای سئو سایت منتشر می گردد .

اما این دو نوع رپورتاژ آگهی چه تفاوتی با هم دارند ، در رپورتاژ آگهی برای سئو وب سایت شما برای افزایش رتبه سایتتان در گوگل می توانید کلمات کلیدی بیزینس خود را در رپورتاژ آگهی به سایتتان لینک نمایید این عامل باعث می شود رتبه شما در موتور جستجوی گوگل افزایش یابد .

تعریف و تشریح ویکیپدیا از واژه رپرتاژ آگهی یا همان رپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته می شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می شود، در حالی که آنچه آنها می بینند، می شنوند و می خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است. اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال 1945 به ادبیات انتقادی رسانه ها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانه ها،(رپورتاژ) رپرتاژ آگهی ها بسیار موثرند و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهی ها تصویب شده و می شود. دیوان بین المللی تجارتدر قانون آگهی های خود که در سال 1997 به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند