بیوگرافی عارفه معماریان

arefeh-memarian

عارفه معماریان یکی از بازیگران جوان و با استعدادی است که در سریال نمایش خانگی مانکن به کارگردان حسین سهیلی زاده نقش آفرینی می کند. سریال مانکن از روز ۲ شهریور هر هفته شنبه ها در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود و در این مدت توانسته مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کند.

از بازیگران سریال مانکن می توانیم به امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، رابعه مدنی، حسین پاکدل، مریلا زارعی، شبنم قلی خانی، محمدرضا فروتن، لیندا کیانی، الهام پاوه نژاد، رضا توکلی، بهشاد شریفیان، همایون ارشادی، نفیسه روشن و … اشاره کنیم.

عارفه معماریان در سریال مانکن در نقش بهاره صوفیان خواهر کاوه با بازی امیرحسین آرمان بازی می کند. فرخنده با بازی الهام پاوه نژاد و سلمان صوفیان با بازی حسین پاکدل در نقش پدر و مادر بهاره صوفیان در این سریال حضور دارند.
امروز قصد داریم به بهانه حضور عارفه معماریان در سریال مانکن به بیوگرافی وی بپردازیم:

بیوگرافی عارفه معماریان:
اطلاعات چندانی از عارفه معماریان در رسانه ها تاکنون درج نشده است و ما به اطلاعات مختصری که داریم بسنده می کنیم.

عارفه معماریان در شهر مشهد متولد شده است.وی دارای دو خواهر به نام های عادله و آزاده می باشد.تاکنون اطلاعاتی در مورد ازدواج این هنرمند درج نشده است.فعالیت هنری خود را با حضور در عرصه ی تئاتر آغاز کرده است.

از آثار عارفه معماریان می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
فیلم سینمایی: فیلم دو روز به ماندن به کارگردانی عمار خطی

شبکه نمایش خانگی: مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده

تئاتر: رادیکال ۲، دیکتاتور عاشق، اطلسی های لگدمال شده، عطر تقلبی، پایان بدون نقطه، به اتفاق بانو، قوی تر، کاش خوابت را ندیده بودم

فیلم کوتاه: یازده به کارگردانی میثم یوسفی

منبع:roz.news.blog