راه زندگی

مرجعی با راه های مفید برای داشتن زندگی بهتر

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

چطور زنی جذاب و زیبا برای شوهرم باشم (راه افزایش جذابیت زنانه)

همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

ادامه مطلب...
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجتبی کریمی

فواید شگفت انگیز گردو در روایات معصومین

فواید بسیار مهم گردو در روایات معصومین و طب اسلامی

گردو فواید فراوانی برای سلامتی دارد و به خاطر وجود امگا 3 فراوان در آن و شباهتش به مغز آن را به نام غذای مغز می شناسند.در روایات اسلامی از گردو به عنوان غذای مکمل و رفع کننده زیانهای احتمالی برخی مواد غذایی یاد شده است.خواص گردو

خواص گردو

در این بخش از سلامت نمناک به خواص گردو از نظراطباء سنتی و کلام معصومین می پردازیم.

کلام معصومین درباره خواص و فواید گردو

گردو فواید زیادی دارد که این فواید در روایات معصومین (ع) اینگونه آمده است:

مصرف گردو همراه پنیر و نان بسیار مفید است به طوریکه در برخی روایات آمده است اگر هریک ازگردو و پنیررا به تنهایی بخورید درد و بیماری و ضرر به سراغ شما می آید.عن الرضا عن آبائه عن علی بن الحسین ع قال :شیئان ما دخلا جوفا قط الا افسداه الجبن و القدید.

امام رضا (علیه السلام) می فرماید :دو چیزند که هرگاه داخل معده شوند سبب فساد آن می گردند:پنیر و گوشت مانده اما اگر به همراه پنیر ، مغز گردو بخورید نه تنها مضرو مکروه نیست بلکه غذای مفیدی است که از آن به شفاء تعبیر می شود.

خوردن گردو موجب جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه و سنگ کیسه صفرا می شود . درون گردو چربی های مفیدوجود دارد که موجب کاهش کلسترول بد خون وپیشگیری از تصلب شرایین می شود. مصرف گردو سبب کاهش مرگ ناگهانی بر اثر اختلالات قلبی و گرفتگی عروق می شود.

خواص گردو روایات

ادامه مطلب...
۰۹ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۰۳ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجتبی کریمی