راه زندگی

مرجعی با راه های مفید برای داشتن زندگی بهتر

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

نکاتی برای درست کردن ترشی و شور

انواع میوه هایی که در ترشی استفاده می کنید باید سالم و بدون لک باشد و در سرکه پخته شود.
بهترین انتخاب ظروف برای ترشی و شور، شیشه های کوچک دهان گشاد، می باشد، زیرا زمانی که شیشه را باز می کنید در مدت زمان کوتاه مصرف می شوند.

رعایت بعضی نکات در هنگام تهیه ترشی می تواند نتیجه کار شما را بهتر کند.

 Image result for ‫ترشی شور‬‎

ادامه مطلب...
۱۱ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجتبی کریمی

زندگی فکری نیکوس کازانتزاکیس

 

نیکوس کازانتزاکیس؛ نویسنده، شاعر، روزنامه نگار، مترجم، اندیشمند و عارف شهیر یونانی در 18 نوامبر 1883 در شهر هراکلیون از جزیره کرت به دنیا آمد. او در زمانی متولد شد و دوران کودکی اش را پشت سر گذاشت که هموطنانش جنگ همه جانبه ای را برای بیرون راندن ترکهای عثمانی از جزایر کرت و یونان پیگیری می کردند . " قسمتم این بود که در لحظه بحرانی جنگ کرت برای آزادی، در این سرزمین، به دنیا بیایم و بدین ترتیب از همان اوان کودکی متوجه شدم دنیا مالک خیری است عزیزتر از زندگی ، نوشین تر از سعادت : آزادی." گوشه ای از این مبارزات در رمان "آزادی یا مرگ" آمده اند.

ادامه مطلب...
۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجتبی کریمی

دکوراسیون پاییزیِ منزل با ایده های گرم و دلچسب

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده گرم و دلچسب!

می خواهیم با هم ۱۵ ایده ی دکوراسیون پاییزی را مرور کنیم و با ایده های خلاقانه و جذاب تزیینات پاییزی بیشتر آشنا شویم، با ما همراه شوید.


ادامه مطلب...
۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۲:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجتبی کریمی

تعریف ازدواج و فواید آن

Image result for ‫ازدواج‬‎

ازدواج عبارت از فرایند علاقمندی، کشش جسمی ، جنسی، روانی و به دنبال آن فراهم سازی شرایط اقتصادی ، اجتماعی، علمی، شغلی، خانوادگی، شخصی دو جنس مخالف ( زن ومرد یا دختر و پسر) در جهت ایجاد یک زندگی مشترک توأم با تفاهم، محبت، پویایی، زایندگی، و هدفمند که در راس آن بیشترین تأثیرات را مذهب و اعتقاد و دین دو طرف دارد.

بنابراین در شکل تفکیک شده، ازدواج جنسی مطلق، مخصوص بهایم است ازدواج روانی مخصوص عشاق است و ازدواج اخلاقی مخصوص عرفا می باشد. شیعه واقعی همه اتصالات را باهم برقرار می کند.

 

ادامه مطلب...
۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۲:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجتبی کریمی

زندگی با سگ ناشنوا

سگ های ناشنوا به مراقبت های ویژه ای در محیط زندگی خود نیاز دارند تا از خطراتی که در پیرامونشان قرار دارد و آنها از آن غافل هستند ایمن شوند.

ادامه مطلب...
۰۳ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجتبی کریمی

توضیحاتی در مورد رپورتاژ آگهی

Image result for ‫رپورتاژ‬‎

رپورتاژ آگهی ( PR ) یکی از بهترین روش های برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند.رپرتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .

رپرتاژ آگهی درواقع یک خبر است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری ها و سایت های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس میباشد.


ادامه مطلب...
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۷:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجتبی کریمی

به این دلایل از چشم بند استفاده کنید

Image result for sleep mask for men

انواع گوناگونی از اندام های حساس به نور در موجودات زنده یافت می شود. ساده ترین انواع چشم ها تنها توان تشخیص وجود نور در پیرامون را دارند در صورتی که چشم های پیچیده تر قادرند شکل ها و رنگ ها را نیز از هم بازشناسند یا برخی حیوانات به طول موجهایی بیشتر از طول موج مرئی چشم انسان حساسند. در حشرات ما چشم مرکب داریم.

منبع : ویکی پدیا 

ادامه مطلب...
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۰:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجتبی کریمی